דלג לתוכן הראשי

כיסא בר דגם - LIO שחור

  • מק"ט : 4849656
  • מחיר: 599
    מחיר מבצע: 459
אזל המלאי עבור /

תיאור:

כיסא בר דגם - LIO שחור
מגיע ב3 צבעים - שחור / אפור / קוניאק
גובה 65 ס"מ






תגובות:


1. אתר שירקי (SHIRKI) ( להלן "האתר" ) המופעל ע"י קוד נט בניית אתרים , ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת
מוצרי עיצוב ,הום סטיילינג , ריהוט , ומוצרים משלימים השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית
לתנאי תקנון זה.

2. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. בכל
מקום בתקנון זה בו קיים שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע ולהיפך.

3. השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים
והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.

4. הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או
אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.


תוכן האתר :

1. אתר שירקי (להלן "האתר") מציע למכירה מגוון רחב של מוצרים ומפרסם מגוון רחב של פריטים,
ריהוט, עיצוב משלים ומוצרים משלימים (להלן: "המוצרים") המסופקים על-ידי מגוון רחב של יוצרים ונותני
שירותים (להלן: "הספקים"). האתר משמש כאתר הזמנות ומשלוחים ייצוגי עבור שירקי והנך מוזמן
לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן

2. באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי
סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי
גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה. בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר
הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

3. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת ה IP של
המחשב שלו, כתובת ה MADIC של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק
תירוץ אשר מקובל על הגולש.

4. קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם
נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

5. בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 0528004774
וגם ניתן להשאיר הודעה לווצאפ במספר 0528004774 בכל שעות היום

6. אתר שירקי הינו אתר אינטרנט במסגרתו מתבצעות מכירות קמעונאיות .

7. השירות שניתן במסגרת שירקי באזורים מסוימים בלבד המוגדרים מעת לעת על ידי שירקי לפי שיקול
דעתה הבלעדי (להלן: "אזור הפעילות"). אזורי הפעילות משתנים מעת לעת, על הלקוח לוודא באמצעות
האתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות כי האזור אליו הוא מבקש להזמין את המשלוח נמצא באזור
הפעילות. לתשומת לבכם, אספקת המוצרים שנרכשו בשירקי אפשרית רק כאשר אין מניעה טכנית או
אחרת המונעת אספקת מוצרים כאמור.

8. שירקי שומרת לעצמה את הזכות בכל עת: 1. לשנות ו/או להפסיק את פעילות האתר ו/או הסניפים 2.
לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ"י שקול דעתה הבלעדי 3. לשנות, להחליף או להוציא אחד או יותר
מהמוצרים המוצגים באתר 4. לשנות את אופן הצגת המוצרים, את המבצעים / מחיר המוצרים ופרטים
נוספים הנוגעים במוצרים

9. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה
באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

10. הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובקפידה.

11. הוראות תקנון זה הן הבסיס המשפטי לכל דיון ו/או קונפליקט בין הלקוח לבין החברה, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה בקפידה.

12. כל המבצע פעולת רכישה באתר מצהיר – בעצם ביצועה, כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר SHIRKI , כי הוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד שירקי ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות .

13.האתר מציע לעיתים מוצרים במבצעים מיוחדים, מבצעי הנחות מיוחדים וכדומה. כל מבצע נוקב בתקופת תוקפו, והצעה לרכישת המוצר בהתאם לתנאי כל מבצע עומדת לגולש במהלך התקופה הנקובה בלבד. אין כפל מבצעים אלא אם צוין אחרת.

14.החברה שוקדת לוודא כי כל המידע המוצג באתר מוצג באופן שלם ומדוייק, אולם ייתכן שיופיעו אי דיוקים ו/או שגיאות בתום לב והחברה לא תישא באחריות כלשהו בעניין זה.

15. התמונות הינן להמחשה בלבד.

16. הנתונים המופיעים לעניין המוצרים, הרכבם, תכונותיהם וכיוצ"ב נמסרו על-ידי ספקי המוצר ועל כן הנם
באחריותם הבלעדית.












מדיניות אחריות ורכישה:

1. מחירי המוצרים המצוינים באתר אינם כוללים את עלות המשלוח.

2. מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ

3. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.

4. ניתן לרכוש את המוצר באתר עד לגמר המלאי.

5. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי / ביט / אפל פיי / העברה בנקאית / פייבוקס
תשלום) והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.

6. בכל מקרה ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי של מבצע
הפעולה ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הפעולה, תיחשב העסקה כברת ביצוע. לאחר
אישור חברת כרטיסי האשראי כאמור, יפעלו האתר ו/או הספק בהליכי אספקת המוצרים שהוזמנו באתר
על-ידי מבצע הפעולה.

7. תהליך הרכישה באתר מתבצע ע"י הוספת פריטים לעגלת הקניות, בסיום ההוספה על הגולש ללחוץ על
כפתור "לקופה" לוודא את המוצרים והכמויות. לאחר מכן יש להזין פרטים אישיים ובחירה בהמשך
אופן התשלום. תהליך זה עשוי להשתנות מעת לעת ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של שירקי בסיום
התהליך יתקבל דף המציג את פרטי ההזמנה ומספר אישור ההזמנה המהווה אישור לביצוע ההזמנה
בצורה תקינה. במקביל, יישלח ללקוח מייל עם מספר אישור ההזמנה.

8. לאחר סיום הוספת המוצרים לסל כאמור, יוכל הלקוח לציין במקום המיועד לכך כי הוא מסכים שהמוצרים
המוזמנים יושארו בסמוך לדלת מקום האספקה או במקום מבוקש אחר על ידו. כמו"כ, רשאי הלקוח לבקש
שהמשלוח יימסר לאדם אחר שאת פרטיו יזין הלקוח במסך המיועד לכך. בכל מקרה, השארת המוצרים
תיעשה ע"פ בחירת הלקוח ותהיה באחריותו הבלעדית. לאחר השארת המוצרים ע"י חברת השליחויות
במען הלקוח לפי בחירתו כאמור, לא יוכל הלקוח להעלות טענה על אי התאמה / החזרה / זיכוי / גניבת
המוצרים וכיוב.

9. אנו שואפים לספק את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או
אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין בכל עת ולא יינתן כל פיצוי
כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

אבטחת מידע ופרטיות:

1. חברת שירקי , כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת שירקי
ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע
והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.

2. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים
שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר
או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

3. צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים
הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים,
משתמשים וחברים באתר לא תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות אתר שירקי.

4. החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ו/או למחשבי החברה ולסיכול
פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים באתר. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על-כן,
מבצע פעולה מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או נגד מי
מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור העלולים להיווצר מחדירה כאמור.

5. החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה
באתר המכירות ובהתאם לכל דין.

6. אתר שירקי מאובטח באמצעות תעודת אבטחה SSL הנהוגה באתרי מסחר אלקטרוני.

7. התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי. על הלקוח לשלם בכרטיס השייך לו ואשר פרטי זהותו
תואמים את הנתונים שהוזנו למערכת במסך הקופה. פרטי כרטיס האשראי יכול שיישמרו ע"ג שרת
מאובטח ייעודי.

8.אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.

9. אין להציג תכנים מהאתר בכל מסגרת או דרך שהיא ובשום פורום כזה או אחר ללא אישור מאת החברה מראש ובכתב.

10. החברה רואה בגולשת ברשת האינסטגרם אשר העלתה תמונה בה ניתן לראות פריט או מוצר או רהיט שנמכר באתר או בחנות יחד עם התיוג @SHIRKI_HOMEDECOR, כמי שהזמינה את החברה ו/או מי מטעמה לשתף את התמונה באתר ו/או במדיות חברתיות בהן יש לאתר עמוד. גולשת שאינה מעוניינת בהצגת או בשיתוף התמונה שהעלתה באופן הנ”ל מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות באחד מערוצי התקשורת עם החברה והסרת התמונה תבוצע בהקדם האפשרי ע”י החברה

11.החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.

12. שירקי אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: נזק מכל סוג
שהוא) שייגרם ללקוח שירקי ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת ב-שירקי ו/או מאי
היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג' כלשהו,
לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין
ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג' כלשהו שיכנס לאתר
ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג' כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח בשירקי וכדו'

13. הלקוח יישא באחריות מלאה לנזק ו/או חסרון כיס מכל סוג שהוא שייגרם לו ו/או לשירקי ו/או לצד ג'
כלשהו בגין טעות שביצע בהקלדת הנתונים, לרבות, טעות בהקלדת כתובתו, טעות בהקלדת פרטי כרטיס
האשראי, טעות בהקלדת כתובת לאספקת ההזמנה וכיוצא באלה טעויות.

14. שירקי לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו,
בכל הקשור למוצרים שיירכשו ב-שירקי. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא נפתליס
בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח.

הצטרפות, דיוור ומאגר נתונים:

1. באמצעות הזנת פרטי הקשר, מבצע המשתמש Opt-In (הצטרפות) למאגר חברת שירקי ומאשר בכך
לחברה או למי מטעמה לשלוח אליו הודעות שיווקיות לכתובת המייל ו/או הטלפון וכן לנתח מידע סטטיסטי
הנוגע לשימושו באתר. כל משתמש רשאי להסיר את עצמו ממאגר המידע של החברה, במידה ויבחרו כך,
יהא עליו להודיע על כך לחברה בכתב בהתאם להוראות כל די0ן.

2. שימוש באתר שירקי מהווה הסכמה של המשתמש בו להיכלל במאגר המידע של החברה. החברה ו/או
מי מטעמה תהא רשאית לפנות אל המשתמשים באמצעות דוור ישיר, לרבות בדואר ישראל או דואר
אלקטרוני וכן באמצעות פניות טלפונית ו/או באמצעות הודעות , באפליקציה, למטרות קידום מכירות,
שיווק וכיוצ"ב.

3. אתר שירקי יהא רשאי להשתמש בפרטים שהמתשמש מסר ובמידע שיאסוף אודות דפוסי השימוש
באתר ודפוסי הקניה של המזמינים וזאת לצורך שיפור השירותים, והקשר עם המשתמש, לצורך דיוור
ישיר ו/או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי וכיוצ";ב לצד ג' אחר, לרבות למפרסמים, ובלבד שמידע זה
לא יזהה את זהותו של המזמין.

4. החברה תשמור את המידע שייאסף במאגריה ותהא רשאית להשתמש בו לפי ראות עיניה במגבלות
הוראות תקנון זה וכל דין.

דין וסמכות שיפוט:

1. על ההתקשרות בין הלקוח לבין שירקי במסגרת שירקי ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין
הישראלי בלבד.

2. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד
ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב"ש תהא מסורה סמכות
השיפוט הבלעדית.


הזמנות, משלוחים וזמני אספקה:

1. ביצוע הזמנה באתר שירקי אפשרית בכל שעות היממה, למעט אם האתר מושבת לצורך תחזוקה או מכל
סיבה אחרת.

2. שעות הפעילות של מענה בשירות הלקוחות: 10:00-15:00

3. מועדי השליחויות: 09:00-21:00

4. חישוב מועדי האספקה יהיה על-פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' ה'. למעט ימי שישי, שבת, ערבי חגים ומועדים
(למעט במקרים בהם תואמה אספקה בימים אלו מראש מול החברה), שבת וימי חגים ומועדים. עם זאת,
החברה ו/או הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקה.

5. החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, בין 3 עד 14 ימי עסקים , כשיום ההזמנה עצמו אינו נספר בחישוב ימי הטיפול והאספקה. החברה לא תהא אחראית
לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

6. על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן
במועדי שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות ושירקי אינה מחויבת למועדים אלה.

7. בנוסף למחירי המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח. מחיר דמי המשלוח יצוין במסך הקופה בטרם השלמת
הרכישה. מחיר המשלוח יכול להשתנות מעת לעת ולהיות כפוף למבצעים, לגובה קנייה, או להתניה
אחרת, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של שירקי.

8. מובהר כי לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה בביתו במועד שתואם עמו, ולא אישר השארת המוצרים מחוץ
לדלת המען או אצל אדם אחר כמפורט לעיל, יחויב בדמי משלוח מלאים בגין משלוח חוזר, בנוסף לדמי
המשלוח בהם חויב (אם חויב), בהתאם לתעריפים הקבועים באתר, וזאת גם אם המשלוח המקורי הינו
ללא דמי משלוח או בהטבה בדמי משלוח.

9. שירקי תשתדל לספק ללקוחותיה את המוצרים שהזמינו, אך היות והחברה כפופה למשתנים רבים,
שירקי אינה מתחייבת לספק ללקוח מוצרים בין אם צויין שהם קיימים או אינם קיימים במלאי. במקרה של
חוסרים כאמור, הלקוח יוכל לקבל עדכון טלפוני או לקבל מוצר חליפי דומה. שירקי לא תחייב את הלקוח
בגין המוצרים שהוזמנו אך לא סופקו ללקוח מכל סיבה שהיא

10.החברה לא תהיה אחראית לטעות בביצוע עסקת הרכישה הנובעת מהכנסת פרטים שגויים או פרטים כלשהם על ידי הרוכש למערכת.

11.על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא מסרת את כל הפרטים המבוקשים לא תוכל לבצע רכישה והמוצר לא יסופק לך.

12. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר.

13. הלקוח רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה, והיעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח לאספקת ההזמנה.

14. יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם: נמסרו במתכוון פרטים שגויים, הופרו תנאי תקנון זה, בוצעו מעשים הפוגעים או עלולים לפגוע בחברה ו/או בהנהלת האתר ו/או בצדדים שלישיים וכיוב’.

15. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי או שהינם בהתאמה אישית.

16. במקרה של ריהוט פרטים שונים הזקוקים להרכבה לפי בקשת הלקוח, הלקוח יחוייב לפי תעריף ההרכבה שיוחלט ע"י גודל ההזמנה והמיקום בארץ

17. במקרה של עסקה בתשלומים ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.

18. מחיר ההובלה \ הרכבת המוצרים תקפים עד קומה שלישית. על כל קומה נוספת, מעל קומה שלישית (“קומה גבוהה”) יגבה סכום של 50 ₪ עבור כל פריט. התוספת לא תגבה במקרים בהם קיימת מעלית בכתובת המשלוח וניתן לשנע את המוצרים באמצעותה לקומה הגבוהה. כל הובלה אחרת לקומה גבוהה שתעשה שלא באמצעות מעלית (למשל: מנוף או חבלים חיצוניים תשולם ע”י הלקוח ותהיה באחריותו הבלעדית).

19. באחריות הלקוח לוודא את טיב המוצר עם קבלתו וכל בעיה או פגם עליו ליידע את מחלקת שירות הלקוחות תוך 48 שעות, אם לא עשה כן אחריות לנזק תחול על הלקוח.

20. במקרה של עיכובים בביצוע ההזמנה אצל החברה בשל סיבות שאינן בשליטת החברה, לרבות במחסור חומרי גלם, שביתה ,השבתה, מלחמה, מחסור בלתי צפוי בכוח אדם, אירועי כוח עליון למיניהם וכיו”ב יאורך זמן האספקה בהתאם, תוך עדכון הלקוח.

21. אספקת מוצרים באזורים המוגבלים להובלה מכל סיבה שהיא (לרבות מסיבות ביטחוניות), תעשה למקום סמוך עליו יתואם מראש עם הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ובמידת הצורך, יחויב הלקוח בתשלום נוסף על ההובלה בנסיבות מיוחדות כאמור.

22. חברה תהיה ראשית לעכב משלוחים במקרה בו הלקוח אינו עומד בתשלומיו עפ”י תנאי ההזמנה או כל חוזה בין הצדדים, או במקרה בו מתעורר חשש סביר בדבר יכולת הפירעון של הלקוח עד אשר ישולם הסכום במלואו, או עד מתן ביטחונות להנחת דעתה של החברה.

23. החברה רשאית לבטל כל הזמנה שלא עמדה בתנאי התקנון

24. בכל הזמנה בקודי קופון שחלים על כל האתר לא תינתן אופציה לרכישת פחי ברבנטיה , לקוח שירכוש פח בנוסף למבצע הקיים באתר העסקה תבוטל.

עליויות משלוח :
1 . משלוח רגיל בין 25 ש"ח עד 39 ש"ח - בין 3 עד 10 ימי עסקים
2 . משלוח אקספקס עד 3 ימי עסקים - 149 ש"ח ( אופציית משלוח זו תשולם בנפרד לאחר ההזמנה באתר ע"פ דרישת הלקוח
3. הובלת ספות / מיטות / ריהוט גדול / כורסאות / שולחנות / כיסאות - החל מ 150 ש"ח ולפי גודל ההזמנה ולפי איזור בארץ , אשר יגובו מהלקוח לאחר ההזמנה באתר בכפוף להזמנה שביצע , מחיר סופי יינתן טלפונית ע”י נציג השירות (בהתחשב בקומת מגורים, צורך במנוף ועוד..).

הרכבות
1. הרכבת המוצרים תהיה בבית הלקוח ותתבצע במועד המשלוח ללקוח ע”י צוות המרכיבים של החברה.
2. עלות ההרכבה – 120 ₪ .
3. רכבת המוצרים תתבצע רק בנוכחות של בגיר מעל גיל 18.
4. פריטים אשר הורכבו כגון : כסאות, שידות, כורסאות, שולחנות , קונסולות , מיטות , ספות , ויטרינות , מזנונים , לא ניתנים להחזרה או החלפה.
בסיום ההרכה הלקוח מתבקש לחתום על שלמות המוצר. לאחר מכן לא תתאפשר החלפה, החזרה ו/או תלונה על פגם במוצר.
5. לא תינתן אחריות על מוצרים אשר נדרשים בהרכבה ולא הורכבו ע”י שירקי.















החזרות וביטולים:

1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו
בעת האספקה.

2. פתיחת קרטונים של מותגים כגון ברבנטיה וכו' לא ינתנו להחלפה או החזרה לאחר פתיחתם

3. שטיחים שיצאו מאריזתם המקורית לא ינתנו להחלפה או החזרה

4. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון
מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך לשליח בעת מסירת ההזמנה. שירות
הלקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ ההחלפה/ ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/ הזיכוי הכספי
של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או
מתכלים) ניתן להחזיר תוך מספר ימים מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.

5. ביטול הזמנה יכול להתבצע בטרם החלה עבודת הטיפול בהזמנה באמצעות התקשרות לשירות הלקוחות
הטלפוני.

6. שירקי תהא רשאית לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה שעתיים
ומעלה לפני מועד האספקה.

5. שירקי לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי
בגין ביטול הזמנה כאמור, לרבות אם ביטול ההזמנה נובע מכך שהמוצר אזל במלאי וכו'

6. זכות הלקוח להחזרת מוצר ו/או לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות
הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח - 1968, והוראות חוק כרטיסי
חיוב התשמ"ו - 1986, ו/או בכפוף למדיניות שירקי כפי שתהא מעת לעת.

7. זכות הביטול אינה עומדת במקרים הבאים: 1. מוצרים שלא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת ו/וא לספקן
לצרכן אחר ו/או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד לחזרתם לעסק (טובין פסידים) כמשמעם בחוק
הגנת הצרכן) 2. לגבי טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה 3. טובין הניתנים להעתקה
שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית. 4. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי
התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע - הלקוח יתבקש להחזיר את המוצר
לחברה במקום שבו היא מנהלת את עסקיה 5. ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לחברה באריזתו
המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
או ע"י חברת השליחויות בתוספת תשלום לפי הצורך

8. האמור בתקנון זה יחול גם במידה ולקוח בחר לבצע הזמנה באמצעות הטלפון או בדרך אחרת.


9.הצרכן יוכל לבטל עסקה תוך 48 שעות ממועד קבלת המוצר שרכש בכפוף לכך שאין מדובר : א. במוצר שיוצר במיוחד עבור הלקוח ע”פ מידות או דרישות מיוחדות ( הזמנה מיוחדת) ב. מוצר שהורכב בבית הלקוח או ג. מוצר שחובר לחשמל או ד. בוצע שימוש במוצר. במקרים כאמור, אין הלקוח זכאי לבטל את העסקה.

10. ניתן להחזיר פריט ולקבל במקומו פריט חדש בתיאום טלפוני 0528004774

11. החזרת המוצרים לצורך החלפתן ו/או לצורך ביטול עסקה תתבצע באמצעות שליח בעלויות המצויינות במחירון המשלוחים

12. לצורך ביטול עסקה – ללא עלות למעט דמי ביטול עסקה ע”פ חוק ביטול עסקה.

13. על החזרת מוצר לצורך ביטול עסקה, יחולו התנאים הבאים : 1. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלבד. 2. על הלקוח להציג הוכחת קניה של המוצר. 3. לא נעשה שימוש במוצר והוא לא נפגם. יובהר כי לחברה שיקול הדעת הבלעדי בנוגע למצבו של המוצר המוחזר.

14. החזר כספי יבוצע על ידי החברה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא יאוחר מ – 14 ימי עסקים. ההחזר יבוצע באותו אופן שבוצע התשלום, כקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה תשע”א -2010).הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – הנמוך מבניהם- שיקוזזו מההחזר הכספי.

15. זיכוי לכרטיס אשראי באמצעותו בוצעה העסקה יהיה בכפוף לתנאי זיכוי בהתאם למדיניות חברת האשראי.

16. אין החזרים בגין עלויות משלוחים.

17. החברה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או מקצתה כאשר הסיבות אינן בשליטתה כגון : כוח עליון, מצבי חירום, מזג האוויר, שביתה אצל ספקים, או במקרה בהם התמורה עבור העיסקה לא שולמה במלואה. הודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח תוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.

18. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד או לחלופין יש לפנות טלפונית 0528004774 לקבלת העברה בנקאית כנגד העסקה.

19. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

20. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול בכפוף לכך שמסרת על כך הודעה בתוך 24 שעות מיום קבלתם.

21. במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת דרך האתר, ניתן לבצע זאת תוך 14 ימי עסקים מיום רכישת הפריט ולוודא שלא נעשה בו שימוש ולא נגרם לו פגם או נזק והוחזר באריזתו המקורית כפי שהתקבל.
מדיניות ביטול עיסקה שמעבר לדרישות החוק ושלא עקב פגם (כאשר לא קיימת זכות ביטול שלפי התקנות) :

22. מובהר כי לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנרכש במבצע ולא ניתן לקבל תמורתו זיכוי כספי או זיכוי מכל סוג שהוא.

23. החברה תהיה ראשית לבטל או לאחר באספקת מוצרים, בעיסקה או מכירה, כולה או מקצתה, כאשר הסיבות אינן בשליטתה, כגון : כוח עליו, מצבי חירום, מזג האוויר, שביתה אצל הספקים או במקרה בהם התמורה עבור המוצרים לא שולמה במלואה, הודעה תימסר ללקוח תוך 10 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

אחריות החברה:

1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה והחברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית במקרה זה.
2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
3. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
4. כל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
5. החברה אינה אחראית על מוצר שנקנה בחנות ו\או באתר ונעשה בו שימו שלא בהתאם להוראות השימוש.
6. החברה תהיה מחויבת לאספקת המוצרים כפי שהוזמנו ו\או מוצרים חילופיים, בכפוף לתיאום עם הלקוח
7. על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולדווח ולחנות על כל פגם ו\או אי התאמה של המוצר שסופק, בתוך 48 שעות ממועד קבלת המוצר והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן. במקרה של דיווח בעניין פגם במוצר לאחר שחלפו 24 שעות ממועד קבלת המשלוח לא תינתן האפשרות להחליף או להחזיר את המוצר.
8. ניתן לדווח על פגם במוצר באמצעות פניה לשירות הלקוחות של האתר בטלפון: 0528004774 או במייל: shirkiiiii@gmail.com
9. החברה לא תהיה אחראית על המוצרים שהלקוח הוביל ו\או הרכיב בעצמו.
10. על חלק המוצרים שנמכרים בחנות חל האחריות בהתאם לתעודת האחריות המסופקת עם קבלת המוצר. האחריות למוצרים מוטלת על הגורם המספק החתום על תעודת האחריות ביחס למוצר הרלוונטי.
11. מזנונים, כיסאות, שולחנות , כורסאות, שידות , מוצרי זכוכית ומוצרי אקססוריז – לא תינתן אחריות.
12. מוצרי בעלי אחריות ירשמו ליד המוצר במעמד הקניה, במידה ולא תופיע אחריות לא תינתן אחריות למוצר.
13. מקום שיפוט לכל סכסוך הקשור בהזמנה שבוצעה מהחברה הוא בבית משפט המוסמך בתל אביב בלבד, אלא אם כן בחרה החברה במקום שיפוט אחר.